Το πειραματικό αεροσκάφος της Airbus που ρίχνει το κόστος λειτουργίας κατά 20%

Ξεκινώντας με ένα μικρής κλίμακας μοντέλο Maveric, η Airbus ισχυρίζεται πως ο δραστικά νέος αυτός σχεδιασμός θα αποφέρει τεράστια οφέλη σε όρους αποτελεσματικότητας.

Κι ενώ πολλά έχουν αλλάξει από τα επιβατικά ταξίδια της δεκαετίας του 1950, ειδικά σε όρους ασφάλειας και άνεσης των επιβατών, η φύση των αεροπλάνων παραμένει σχεδόν η ίδια.

Το πειραματικό αεροσκάφος της Airbus που ρίχνει το κόστος λειτουργίας κατά 20%

Τι άλλο μπορείς να κάνεις άλλωστε σε όρους σχήματος ατράκτου; Αν είσαι η Airbus, όλο και κάτι θα μπορείς να κάνεις.

Το πειραματικό αεροσκάφος της Airbus που ρίχνει το κόστος λειτουργίας κατά 20%

Ο ευρωπαίος κατασκευαστής αποκάλυψε λοιπόν αυτό το αεροπλανάκι (2 x 3,2 μέτρα) που πετά με 20% λιγότερα καύσιμα σε σχέση με τα παραδοσιακά τζετ.

Το πειραματικό αεροσκάφος της Airbus που ρίχνει το κόστος λειτουργίας κατά 20%

Το τριγωνικό Maveric (Model Aircraft for Validation and Experimentation of Robust Innovative Controls) κάνει τις γραμμές μεταξύ ατράκτου και φτερών τουλάχιστον δυσδιάκριτες. Ο σχεδιασμός δημιουργεί ώθηση σε όλη την άτρακτο, αντί μόνο στα φτερά, μειώνοντας έτσι την αντίσταση.

Το πειραματικό αεροσκάφος της Airbus που ρίχνει το κόστος λειτουργίας κατά 20%

Και σε μια βιομηχανία όπου οι μικροβελτιώσεις αποτελεσματικότητας αποδίδουν 1%-2%, πειράζοντας δηλαδή λίγο τα φτερά ή τη μηχανή, αυτό το 20% που μας λέει η Airbus είναι πελώριο.

Το πειραματικό αεροσκάφος της Airbus που ρίχνει το κόστος λειτουργίας κατά 20%

Είναι όμως και το άλλο, πως με τις μηχανές πάνω από την άτρακτο, το Maveric γεννά λιγότερο θόρυβο για όσους είναι στο έδαφος. Και μπορεί πλέον να φιλοξενεί και νέας γενιάς μηχανές, είτε υβριδικές είτε αποκλειστικά ηλεκτρικές.

Το πειραματικό αεροσκάφος της Airbus που ρίχνει το κόστος λειτουργίας κατά 20%

Ο ριζικός ανασχεδιασμός του επιβατικού αεροσκάφους είναι μια δουλειά πολύ πιο δύστροπη απ’ όσο ακούγεται. Η Airbus επιδεικνύει για την ώρα το καμάρι της και μετά θα ξαναμπεί στο εργαστήριο για έναν δεύτερο γύρο ερευνών.

Το πειραματικό αεροσκάφος της Airbus που ρίχνει το κόστος λειτουργίας κατά 20%

Και, εντελώς κατανοητά, δεν μας έχει δώσει ούτε χρονοδιάγραμμα ούτε κάποια δέσμευση για το αν θα εμφανιστεί ποτέ στους αιθέρες. Κι έτσι για την ώρα μπορούμε μόνο να το ονειρευόμαστε

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Δείτε περισσότερα για την τεχνολογία και το ίντερνετ.

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

Ιωάννης Διβράμης

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο, έχω MBA και από το 2000 ασχολούμαι επαγγελματικά με το ίντερνετ, το μάρκετινγκ, την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ το SEO και τα social media.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Next Post

Ο Ρόκα προσπαθεί για την ανατροπή

Τρ Φεβ 25 , 2020
<div class="at-above-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/to-piramatiko-aeroskafos-tis-airbus-pou-richni-to-kostos-litourgias-kata-20/"></div>Πολλή κουβέντα έγινε τις προηγούμενες ημέρες στον Παναθηναϊκό, για κακές σχέσεις μεταξύ Ρόκα και Δώνη, κάτι που δεν ισχύει, όπως φάνηκε και από την ειλικρινή κουβέντα, που είχαν οι δύο τους χθες. Ο Ισπανός τεχνικός διευθυντής προσπαθεί και θα κάνει ότι μπορεί, για να πετύχει την ανατροπή με τον Δώνη. […]<!-- AddThis Advanced Settings above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings below via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings generic via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons below via filter on wp_trim_excerpt --><div class="at-below-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/to-piramatiko-aeroskafos-tis-airbus-pou-richni-to-kostos-litourgias-kata-20/"></div><!-- AddThis Share Buttons generic via filter on wp_trim_excerpt -->
Ο Ρόκα προσπαθεί για την ανατροπή