Το χρώμα που κυριάρχησε στα φετινά Όσκαρ
Το ροζ επικράτησε ακόμα και στις ανδρικές εμφανίσεις
Το ροζ πρωταγωνίστησε φέτος στο κόκκινο χαλί της απονομής των Όσκαρ. Διαφορετικά σχέδια και αποχρώσεις, ακόμα και οι άνδρες είπαν «ναι» στο «τολμηρό» αυτό χρώμα.
Η Άντζελα Μπάσετ (“Μαύρος Πάνθηρας”) με ασύμμετρο φούξια φόρεμα της λιβανέζας σχεδιάστριας Reem Acra και η Τζέμα Τσαν (“Crazy Rich Asians”) με φόρεμα με πτυχώσεις και ουρά του Valentino επέλεξαν την χρωματική ομοιομορφία.
Αντίθετα, από την άλλη Λίντα Καρντελίνι ξεχώρισε με το πληθωρικό ροζ φόρεμα με τούλι, σε μια βαθιά απόχρωση του ροζ και με έναν φιόγκο ο οποίος έδενε στην μέση και προκάλεσε ανάμεικτα συναισθήματα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Όπως στην τελευταία του κολεξιόν την οποία εμπνεύστηκε από τον καλλιτεχνικό του διευθυντή Μπερτράν Γκιγιόν, ο οίκος Σκιαπαρέλι ετοίμασε επίσης ένα φόρεμα που εξέπεμπε μόνο χαρά και αισιοδοξία από λεπτή ροζ μουσελίνα για την ‘Ελεν Μίρεν.
Από το κοστούμι της 29χρονης αμερικανίδας ηθοποιού και ράπερ Awkwafina (“Crazy Rich Asians”) έως το φόρεμα του οίκου Balmain για την Εμίλια Κλαρκ (“Game of Thrones”) και το φόρεμα από ροζ κουφετί τούλι του οίκου Giambattista Valli για την τραγουδίστρια Κέισι Μάσγκρεϊβς, το ροζ επικράτησε του κόκκινου, που ήταν επίσης εντυπωσιακό όπως και οι δημοφιλείς στις βραδιές των ‘Οσκαρ μεταλλικές αποχρώσεις.
Ακόμη και ο Τζέισον Μομόα, ο ήρωας του ‘”Aquaman” και γνωστός μέσα από την συμμετοχή του στο Game of thrones, επέλεξε vieux rose για το κοστούμι από την τελευταία συλλογή του οίκου Fendi που υπογράφει ο Καρλ Λάγκερφελντ, ο γερμανός σχεδιαστής που πέθανε την περασμένη Τρίτη σε ηλικία 85 ετών.
Στις ανδρικές εμφανίσεις, από τις πιο θεαματικές ήταν αυτές του σκηνοθέτη Σπάικ Λι με μοβ κοστούμι, ως έναν φόρο τιμής στον Πρινς, του οποίου ένα τραγούδι χρησιμοποίησε για την τελευταία του ταινία “BlacKkKlansman”.
To σύνολο συνδύασε, με χρυσά αθλητικά μποτάκια τα οποία φτιάχτηκαν ειδικά για την βραδιά των Όσκαρ.”Νομίζω ότι αυτή η ταινία είναι στη σωστή πλευρά της ιστορίας”, σχολίασε στο μικρόφωνο του δικτύου Ε!, εκτιμώντας πως η υποψηφιότητά του στην κατηγορία της καλύτερης σκηνοθεσίας θα έπρεπε να είχε “έρθει νωρίτερα”.