«Ψηφιακός βοηθός» για τον κορονοϊό: Η πρώτη τηλεφωνική γραμμή βοήθειας με τεχνητή νοημοσύνη

«Ψηφιακός βοηθός» για τον κορονοϊό: Η πρώτη τηλεφωνική γραμμή βοήθειας με τεχνητή νοημοσύνη

Έναν φωνητικό προσωπικό ψηφιακό βοηθό που, χάρη στην ενσωματωμένη τεχνητή νοημοσύνη του, μπορεί να βοηθήσει όσους καλούν μία τηλεφωνική γραμμή και αναφέρουν πιθανά συμπτώματα Covid-19, έθεσαν σε λειτουργία Γάλλοι ερευνητές.

Ο «έξυπνος» βοηθός με τη γυναικεία φωνή, ανάλογα με τη σοβαρότητα των συμπτωμάτων που ακούει και αξιολογεί άμεσα, καθώς και τα πιθανά υποκείμενα νοσήματα, κατευθύνει τους καλούντες είτε στα επείγοντα είτε σε κάποιο ειδικό γιατρό.

Η υπηρεσία «AlloCovid» αναπτύχθηκε από το ιατρικό γαλλικό ερευνητικό ινστιτούτο INSERM, το Πανεπιστήμιο του Παρισιού και τη γαλλική σιδηροδρομική εταιρεία SNCF,  όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ επικαλούμενο το πρακτορείο Reuters. Όταν κάποιος καλεί τη νέα υπηρεσία, ακούει μία φωνή να του λέει: «Καλημέρα, είμαι η προσωπική βοηθός σας AlloCovid. Είστε έτοιμος να αρχίσετε το ερωτηματολόγιο;».

Όσοι καλούν δίνουν τον ταχυδρομικό κωδικό τους για να προσδιοριστεί περίπου πού μένουν, αλλά δεν αποκαλύπτουν το όνομά τους λόγω προστασίας της ανωνυμίας τους. Οι πληροφορίες των καλούντων στέλνονται ανώνυμα στις υγειονομικές Αρχές και διατηρούνται επί επτά μέρες, πριν διαγραφούν. Το νέο σύστημα μπορεί να χειριστεί ταυτόχρονα έως 1.000 κλήσεις.

Οι δημιουργοί του «AlloCovid» ελπίζουν ότι ο τηλεφωνικός «έξυπνος» βοηθός, που θεωρείται προτιμότερος για τους ηλικιωμένους από ό,τι οι εφαρμογές κινητών τηλεφώνων, θα βοηθήσει τις γαλλικές Αρχές να εντοπίζουν γρήγορα νέες εστίες κρουσμάτων του κορονοϊού, καθώς η χώρα ετοιμάζεται να βγει από το lockdown στις 11 Μαϊου.

«Από όσο γνωρίζουμε, είναι η πρώτη φορά που η τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιείται για να εξυπηρετήσει τη δημόσια υγεία», δήλωσε στην εφημερίδα «Λε Μοντ» ο επικεφαλής του συστήματος, καθηγητής Ξαβιέ Ζουβέν.

Πέρα από την υπηρεσία «AlloCovid», η γαλλική κυβέρνηση ετοιμάζεται να χρησιμοποιήσει την εφαρμογή «StopCovid» που επιτρέπει την ψηφιακή ιχνηλάτηση των κρουσμάτων και την προειδοποίηση των χρηστών μέσω του κινητού τηλεφώνου τους ότι πρόσφατα ήλθαν σε επαφή με επιβεβαιωμένο φορέα του κορονοϊού.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Δείτε περισσότερα για την τεχνολογία και το ίντερνετ.

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

Ιωάννης Διβράμης

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο, έχω MBA και από το 2000 ασχολούμαι επαγγελματικά με το ίντερνετ, το μάρκετινγκ, την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ το SEO και τα social media.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Next Post

Τι ισχύει τελικά για Γιάννου και ΠΑΟ και οι "προτάσεις" για Άκπομ

Τρ Απρ 28 , 2020
<div class="at-above-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/psifiakos-voithos-gia-ton-koronoio-i-proti-tilefoniki-grammi-voithias-me-techniti-noimosyni/"></div>Η στήλη όταν γράφτηκε, σε Ελλάδα και Κύπρο, πως ο Απόστολος Γιάννου ξαναμπήκε στο μεταγραφικό κάδρο του Παναθηναϊκού, περιέγραψε στον… πόντο υπό ποια συνθήκη θα μπορούσε να προχωρήσει αυτή η υπόθεση κι αφού βέβαια συμφωνούσαν οι Τσάβι Ρόκα – Γιώργος Δώνης… Υπάρχει όμως και ρεπορτάζ, για την ακρίβεια τι έλεγε […]<!-- AddThis Advanced Settings above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings below via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings generic via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons below via filter on wp_trim_excerpt --><div class="at-below-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/psifiakos-voithos-gia-ton-koronoio-i-proti-tilefoniki-grammi-voithias-me-techniti-noimosyni/"></div><!-- AddThis Share Buttons generic via filter on wp_trim_excerpt -->
Τι ισχύει τελικά για Γιάννου και ΠΑΟ και οι "προτάσεις" για Άκπομ