Πόλος έλξης για τους Γερμανούς τουρίστες η Τουρκία

Πόλος έλξης για τους Γερμανούς τουρίστες η Τουρκία

Το 2018 η Τουρκία υποδέχθηκε περίπου 39,5 εκατομμύρια τουρίστες

Στην κορυφή των προτιμήσεων των Γερμανών τουριστών, βρίσκεται η Αττάλεια της Τουρκίας σύμφωνα με τα ευρήματα πρόσφατης έρευνας και τις καλοκαιρινές κρατήσεις που έγιναν από τις αρχές του τρέχοντος έτους.

Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από την έρευνα της εταιρείας GfK (με έδρα τη Νυρεμβέργη) προκύπτει επίσης, ότι στη δεύτερη θέση των προτιμήσεων των Γερμανών τουριστών βρίσκεται το νησί της Μαγιόρκα, καθώς και ότι τα έσοδα από τις πωλήσεις πακέτων για την τουρκική αγορά, φέτος, έχουν «εκτοξευθεί» κατά 58%, αποδεικνύοντας την αυξανόμενη ζήτηση για διακοπές στην Αττάλεια, αλλά και σε άλλες περιοχές της χώρας.

«Η Τουρκία γιορτάζει, φέτος, την επάνοδό της» αναφέρει η GfK, προσθέτοντας ότι η ισχυρή ζήτηση για προορισμούς στην Τουρκία αναμένεται να συνεχιστεί το επόμενο διάστημα.

Στο μεταξύ, η Τουρκία σχεδιάζει να προσελκύσει περισσότερους από 5,5 εκατομμύρια Γερμανούς τουρίστες στη διάρκεια του 2019, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοινώθηκαν, σήμερα από το υπουργείο Πολιτισμού και Τουρισμού της χώρας, αυξημένος κατά 5,3% είναι ο αριθμός των ξένων επισκεπτών στη χώρα τον Ιανουάριο του 2019 (σε ετήσια βάση).

Η Κωνσταντινούπολη προσέλκυσε τον μεγαλύτερο αριθμό των ξένων επισκεπτών (περίπου το 60% του συνόλου, ή 919.000 τον Ιανουάριο του 2019) και η Αδριανούπολη (στα σύνορα με τη Βουλγαρία και την Ελλάδα) υποδέχθηκε περισσότερους από 190.000 ξένους επισκέπτες τον περασμένο μήνα. Οι Βούλγαροι τουρίστες αντιστοιχούν στο 9% περίπου του συνόλου των ξένων επισκεπτών και οι Γερμανοί στο 6,6%.

Το 2018, η Τουρκία υποδέχθηκε περίπου 39,5 εκατομμύρια τουρίστες, έναντι 32,4 εκατομμυρίων το 2017.

Δείτε περισσότερα για ταξίδια και διακοπές.

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

Ιωάννης Διβράμης

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο, έχω MBA και από το 2000 ασχολούμαι επαγγελματικά με το ίντερνετ, το μάρκετινγκ, την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ το SEO και τα social media.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Next Post

Περισσότερα στοιχεία ζητά η Κομισιόν από Google, Facebook και Twitter εν όψει Ευρωεκλογών

Πε Φεβ 28 , 2019
<div class="at-above-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/polos-elxis-gia-tous-germanous-touristes-i-tourkia/"></div>Περισσότερες πληροφορίες για την πρόοδο που έχουν σημειώσει στην καταπολέμηση της παραπληροφόρησης και των ψευδών ειδήσεων ενόψει των Ευρωεκλογών ζητάει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή από τις μεγάλες διαδικτυακές πλατφόρμες (Google, Facebook και Τwitter) δημοσιεύοντας τις δεύτερες μηνιαίες εκθέσεις τους για την εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας. Ο Κώδικας Δεοντολογίας για τις ηλεκτρονικές […]<!-- AddThis Advanced Settings above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings below via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings generic via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons below via filter on wp_trim_excerpt --><div class="at-below-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/polos-elxis-gia-tous-germanous-touristes-i-tourkia/"></div><!-- AddThis Share Buttons generic via filter on wp_trim_excerpt -->
Περισσότερα στοιχεία ζητά η Κομισιόν από Google, Facebook και Twitter εν όψει Ευρωεκλογών