Πήγε για δουλειά στην Google, δεν τον πήραν και έφυγε με μια πολύ καλή ιδέα

Πριν από 18 μήνες, ο Andrew Burton, ένας σχεδιαστής τεχνολογικών προϊόντων από το Λονδίνο, εξασφάλισε μια συνέντευξη στην Google.

Ήθελε πολύ τη δουλειά, τη δουλειά των ονείρων του, όπως λέει, και πέρασε μάλιστα από διάφορα στάδια επιλογής.

Την προκαταρκτική συνέντευξη, την εξέταση των τεχνικών του ικανοτήτων, ακόμα και μια ολόκληρη μέρα όπου πέρασε από 4 διαδοχικές συνεντεύξεις.

Τον έβαλαν μετά να σχεδιάσει το τελικό προϊόν, ένα πρωτότυπο για μια εφαρμογή γυμναστικής, περνώντας 6 ώρες φτιάχνοντας το app.

Πήγε για δουλειά στην Google, δεν τον πήραν και έφυγε με μια πολύ καλή ιδέα

Αφού το έφτιαξε, πέρασε άλλες 30 ώρες «προσπαθώντας να κάνω την Google να με αγαπήσει», όπως λέει χαρακτηριστικά. Και μετά του είπαν πως επέλεξαν κάποιον άλλο τελικά. Καλώντας τον να ξανακάνει αίτηση σε κάναν χρόνο.

Ο ίδιος ένιωθε ντροπή που δεν τον πήραν και δεν είπε σε κανέναν για την εμπειρία του. Ξαφνικά συνειδητοποίησε όμως πως η εφαρμογή που είχε φτιάξει για την Google ήταν μια πρώτης τάξεως ιδέα. Αφού πρόσθεσε νέες λειτουργίες, την ονόμασε Tona.

Είναι ένα πρόγραμμα γυμναστικής με έμφαση στον κόσμο των επιχειρήσεων, καθώς σου επιτρέπει να παρακολουθείς τη γυμναστική σου και να τη μοιράζεσαι με τους φίλους σου, σαν κοινωνικό δίκτυο, ενδυναμώνοντας έτσι τις σχέσεις εταιριών και πελατών.

Το app άρεσε σε όλους. Κάπου 5.000 συνδρομητές, 5 γυμναστήρια και αρκετές εταιρίες εντάχθηκαν στην εφαρμογή πριν ακόμα λανσαριστεί.

Πήγε για δουλειά στην Google, δεν τον πήραν και έφυγε με μια πολύ καλή ιδέα

Μετά έγραψε την ιστορία του σε ένα blog, με χαρακτηριστικό τίτλο «μετέτρεψα τη συνέντευξή μου στην Google σε ένα startup», την οποία έπιασαν αρκετά ειδησεογραφικά δίκτυα και τον έκαναν γνωστό.

Άλλες 1.000 συνδρομές ήρθαν αμέσως και πλέον η Tona είναι ήδη επιτυχημένη εφαρμογή εκεί έξω, με μια σειρά από επενδυτές να σπεύδουν να τη χρηματοδοτήσουν περαιτέρω…

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Δείτε περισσότερα για την τεχνολογία και το ίντερνετ.

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

Ιωάννης Διβράμης

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο, έχω MBA και από το 2000 ασχολούμαι επαγγελματικά με το ίντερνετ, το μάρκετινγκ, την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ το SEO και τα social media.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Next Post

Πώς να φορέσεις την πιο hot τάση της σεζόν

Τρ Δεκ 3 , 2019
<div class="at-above-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/pige-gia-doulia-stin-google-den-ton-piran-ke-efyge-me-mia-poly-kali-idea/"></div>Τα αξεσουάρ των μαλλιών είναι η απίστευτη μόδα που έχει καταλάβει τα κοινωνικά μέσα, με τις στέκες να μετατρέπονται σε κάτι που καμιά Instagrammer δεν μπορεί να αντισταθεί. Και δεν είναι μόνο οι στέκες, αλλά αναβίωση γνωρίζουν τα πάντα πλέον, από κοκαλάκια και τσιμπιδάκια μέχρι και κορδέλες. Και τα υιοθετούν […]<!-- AddThis Advanced Settings above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings below via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings generic via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons below via filter on wp_trim_excerpt --><div class="at-below-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/pige-gia-doulia-stin-google-den-ton-piran-ke-efyge-me-mia-poly-kali-idea/"></div><!-- AddThis Share Buttons generic via filter on wp_trim_excerpt -->
Πώς να φορέσεις την πιο hot τάση της σεζόν