Κατασκευή Ιστοσελίδων – 7 συμβουλές

 kataskevi-istoselidon-efta-simvoules

Κατασκευή Ιστοσελίδων – 7 συμβουλές

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ είναι απαραίτητη η κατασκευή μιας ιστοσελίδας για την επιχείρησή σας. Λόγω της ραγδαίας τεχνολογικής ανάπτυξης, θα δείτε πληθώρα από νέα και παλιά site, για πλήθος από επιχειρήσεις. Πολλά όμως από αυτά δεν είναι αυτό που θα λέγαμε πετυχημένα.

Για την κατασκευή μιας ιστοσελίδας τέλεια σε χρηστικότητα αλλά και απόδοση, χρειαζόμαστε μία λογική διάταξη της σελίδας και λέξεις κλειδιά, ώστε ο σχεδιασμός να συμφωνεί με το SEO και να βγαίνει η σελίδα σας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.

Φυσικά θα πρέπει να υπάρχει η κατάλληλη έμπνευση ώστε να βγει ένα μοναδικό αποτέλεσμα, που να διαφοροποιεί την ιστοσελίδα σας τόσο σχεδιαστικά, με ένα αισθητικά άρτιο αποτέλεσμα, όσο και σε περιεχόμενο. Παρακάτω, σας δίνω τα 7 tips για κατασκευή ιστοσελίδων, που θα κάνουν το site σας μοναδικό.

1 Κάντε μια έρευνα αγοράς

Πριν κάνετε οποιοδήποτε πλάνο, σχετικά με την κατασκευή της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να κάνετε την κατάλληλη έρευνα, σχετικά με το περιεχόμενο του site. Τi θέλω να πω. Θα πρέπει να ξέρετε αρχικά, σε ποιο ηλικιακό group στοχεύετε, ώστε να μπορείτε να εντυπωσιάσετε το κοινό σας με το κατάλληλο web design.

Δεύτερη κίνηση, είναι να παρακολουθήσετε site ανταγωνιστών σας ώστε να εντοπίσετε τα καλύτερα σημεία τους και να τα χρησιμοποιήσετε με το δικό σας τρόπο, στο δικό σας, μοναδικό site. Για τη δημιουργία της ιστοσελίδας σας, χρησιμοποιείστε 2 ή 3 χρώματα που θα δώσουν ταυτότητα σε αυτήν.

2 Βρείτε το κατάλληλο Branding

Το λογότυπο της επιχείρησής σας είναι από τα πιο σημαντικά πράγματα τα οποία θα πρέπει να προσέξετε κατά το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας. Είναι αυτό που δηλώνει την ταυτότητά σας και σας κάνει να ξεχωρίζεται από τους ανταγωνιστές σας γιαυτό πρέπει να είστε επιλεκτικοί τόσο στο σχεδιασμό, όσο και στα χρώματα που θα χρησιμοποιήσετε για την κατασκευή του.

Όλη αυτή η διαδικασία επιλογής και κατασκευής λογοτύπου, ονομάζεται branding, που σκοπό έχει να σας κάνει το brand name σας να ξεχωρίζει από τα άλλα brands. Όπως αναφέρθηκε και παραπάνω θα πρέπει να είστε πολύ προσεκτικοί στα χρώματα και στα σχεδιαστικά στοιχεία που θα χρησιμοποιήσετε για την κατασκευή του.

Ιδανικά, θα πρέπει να χρησιμοποιήσετε το πολύ δυο βασικά χρώματα και να μην είναι αρκετά πολύπλοκο, ώστε να είναι ευανάγνωστο από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας. Επίσης, τα γράμματα που θα χρησιμοποιηθούν, θα πρέπει να ακολουθούν μια ευδιάκριτη γραμματοσειρά, η οποία θα χρησιμοποιηθεί και στα κείμενα της ιστοσελίδας σας.

3 Κατασκευή μιας απλής ιστοσελίδας

Τι θέλω να πω με αυτό. Το να κρατήσετε τα πράγματα όσο πιο απλά γίνεται, είναι η καλύτερη τακτική, ώστε να αποφευχθεί περαιτέρω σύγχυση. Για παράδειγμα, χρησιμοποιήστε απλή γραμματοσειρά που να κάνει αντίθεση με το φόντο της σελίδας σας, για να είναι πιο ευανάγνωστο.

Κάντε μια απλή σχεδιαστική διάταξη και χρησιμοποιείστε χρώματα που δεν κουράζουν, ώστε ο επισκέπτης να παραμείνει στη σελίδα σας και να τον προτρέψουν στο να γίνει πελάτης σας.

Αφαιρέστε όλα τα μη σημαντικά στοιχεία από την ιστοσελίδα σας και βάλτε τα στο footer. Επικεντρωθείτε στα 20% πιο σημαντικά στοιχεία της, σύμφωνα με την αρχή του Pareto.

4 Τεστάρετε το web design σας

Για το σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, προτιμήστε ένα απλό σχεδιασμό και δώστε στο site σας διαχρονικό στυλ. Καλό είναι το web design να μην είναι εκκεντρικό, καθώς μπορεί να εντυπωσιάσει στις αρχές, όμως με το πέρασμα των χρόνων να φαίνεται φαιδρό.

Αφού καταλήξετε στο web design του site σας, καλό είναι να το τεστάρετε. Ανεβάστε το στο ίντερνετ και δείξτε το σε όσους περισσότερους χρήστες. Η πιο μικρή παρατήρηση μπορεί να οδηγήσει σε μια αλλαγή, η οποία θα σας προσφέρει καλύτερη απόδοση και άρα μεγαλύτερα κέρδη στην επιχείρησή σας.

5 Responsive Design

Το πιο σημαντικό ίσως σημείο στο σχεδιασμό της ιστοσελίδας σας, είναι να μπορεί να είναι ευανάγνωστη σε οποιοδήποτε χρήστη. Η τεχνολογία σήμερα μας έχει φέρει μπροστά σε άπειρες συσκευές από τις οποίες μπορείς να μπεις στο ίντερνετ. Έξυπνα κινητά, tablets, laptop.

Γιαυτό είναι απαραίτητο να έχετε ένα responsive design. Δηλαδή να έχετε έναν κατάλληλο σχεδιασμό ιστοσελίδας, ο οποίος να κάνει τη σελίδα σας να φαίνεται το ίδιο όμορφη από έναν σταθερό υπολογιστή, ένα λάπτοπ ή ένα smartphone.

6. Πλοήγηση στην ιστοσελίδα

Μια ιστοσελίδα στις μέρες μας θα πρέπει να έχει μεγάλη ταχύτητα φόρτωσης, ώστε να μην κουράζει τον επισκέπτη. Η γρήγορη πλοήγηση είναι αρκετή για να ευχαριστήσει το χρήστη αλλά και τις μηχανές αναζήτησης.

Ο σχεδιασμός πλοήγησης θα πρέπει να είναι τέτοιος, ώστε ο κάθε χρήστης να μπορεί να βρίσκει εύκολα και γρήγορα αυτό που χρειάζεται. Παρακάτω θα δούμε στοιχεία που κάνουν ένα χρήστη να παραμένει σε μια ιστοσελίδα:

  • Να έχει εύχρηστο μενού, κρατώντας τα σημαντικότερα στοιχεία της ιστοσελίδας σε ορατά σημεία
  • Να μην υπάρχουν μακροσκελείς σελίδες με ανούσιες πληροφορίες
  • Να μην επιβαρύνει το χρήστη με πολλά γραφικά και gifs, τα οποία το μόνο που προσφέρουν είναι επιπλέον κούραση και πιθανή έξοδο από το site
  • Να γίνεται κατάλληλη χρήση κενών, ώστε να ξεκουράζει το βλέμμα δημιουργώντας ένα ευανάγνωστο το κείμενο
  • Μικρές φόρμες εγγραφής και επικοινωνίας. Ένα απλό e-mail αρκεί για να κάνει εγγραφή ένας χρήστης. Αντίθετα, μια μακροσκελής φόρμα που ζητά πολλά στοιχεία, απωθεί το χρήστη.
  • Χρησιμοποιήστε NAP. Δηλαδή Name, Address, Phone, κοντά στο μενού ή το logo ή κάτω στο footer, ώστε να ξέρει ο χρήστης που μπορεί να σας βρει.
  • Ευανάγνωστη, γρήγορη και ενδιαφέρουσα αρχική σελίδα

7. Σωστό περιεχόμενο

Σίγουρα έχετε ακούσει τη φράση:  το περιεχόμενο είναι βασιλιάς. Και είναι αλήθεια. Ένα ουσιαστικό περιεχόμενο, οι καλύτερες εφαρμογές και βίντεο, είναι αυτά που συγκεντρώνουν τις περισσότερες προβολές.

Όταν έχεις ένα σωστό περιεχόμενο στη σελίδα σου το οποίο δεν κουράζει, θα κάνει τον επισκέπτη να επισκέπτεται την ιστοσελίδα σας ξανά και ξανά, να κάνει like και share στα κοινωνικά δίκτυα και να ανεβάσει τις μετοχές σου.

Ένα πλούσιο, δωρεάν και ευανάγνωστο περιεχόμενο είναι το τρίπτυχο που θα κάνει το χρήστη να παραμείνει. Αντίθετα, ένα φτωχό περιεχόμενο χωρίς ουσία, θα τον κάνει να πατήσει το κουμπί της εξόδου και να μην επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας ξανά.

Δείτε περισσότερα για web design:

Ιωάννης Διβράμης

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο, έχω MBA και από το 2000 ασχολούμαι επαγγελματικά με το ίντερνετ, το μάρκετινγκ, την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ το SEO και τα social media.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Next Post

Ρύθμιση τραπεζικού δανείου: Όλα όσα πρέπει να προσέξετε

Δε Αυγ 21 , 2017
<div class="at-above-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/kataskevi-istoselidon-efta-simvoules/"></div>Ρύθμιση τραπεζικού δανείου: Όλα όσα πρέπει να προσέξετε Στις μέρες μας είναι πάρα πολλές οι περιπτώσεις δανειοληπτών που λυγίζουν κάτω από το βαρύ φορτίο της μηνιαίας καταβολής υπέρογκων δόσεων δανείων που αναγκάζονται να προβούν στην υπογραφή κάποιας ρύθμισης με τις τράπεζες. Πρέπει να έχουμε στο μυαλό μας ότι οι τράπεζες […]<!-- AddThis Advanced Settings above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings below via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings generic via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons below via filter on wp_trim_excerpt --><div class="at-below-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/kataskevi-istoselidon-efta-simvoules/"></div><!-- AddThis Share Buttons generic via filter on wp_trim_excerpt -->
TI-NA-PROSEXETE-RYTMISI-TAPEZIKON-OFEILON-KOKKINA-DANEIA-1