Η σωστή διατροφή για την υγεία των ματιών

Η σωστή διατροφή για την υγεία των ματιών

Η σωστή διατροφή για την υγεία των ματιών

Η βιταμίνη Α, ο φώσφορος και τα αντιοξειδωτικά είναι απαραίτητα για την καλή υγεία των ματιών μας.

Η βιταμίνη Α που βρίσκεται κυρίως στα γαλακτοκομικά, το κρέας, το συκώτι, το βούτυρο και το αυγό, παίζει καθοριστικό ρόλο στην καλή λειτουργία των ματιών μας και στην πρόληψη εμφάνισης οφθαλμικών διαταραχών, όπως επίσης και ο φώσφορος, που βρίσκεται κυρίως στα γαλακτοκομικά και το ψάρι.

Τελευταία όμως φαίνεται ότι ουσίες που δεσμεύουν τις καταστρεπτικές για τα μάτια μας ελεύθερες ρίζες μπορεί να προσφέρουν μια σημαντική ασπίδα προστασίας.

Ίσως η σημαντικότερη από αυτές είναι η λουτεΐνη. Η λουτεΐνη αποτελεί συστατικό του οφθαλμού και ο ρόλος της είναι πάρα πολύ σημαντικός καθώς αφενός απορροφάει ένα σημαντικό ποσοστό της ακτινοβολίας που εισέρχεται στο μάτι, αφετέρου εξουδετερώνει τις ελεύθερες ρίζες που μπορούν να καταστρέψουν τα συστατικά του ματιού.

Καλές πηγές λουτεΐνης στη διατροφή μας αποτελούν ο κρόκος του αυγού, το λάχανο, τα σπαράγγια, το πορτοκάλι και τα εσπεριδοειδή, το σπανάκι, το καρότο, η πορτοκαλί πιπεριά και οι αγκινάρες.

Πηγή: neadiatrofis.gr

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Δείτε περισσότερα για την υγεία και τη διατροφή.

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *