Η φαντασία συναντά την επιστήμη και φέρνει την επανάσταση στη νεότητα

Η YOUTH LAB. υπογράφει: Η φαντασία γίνεται επιστήμη και λανσάρει τη νέα 360ο καμπάνια της. Με 2 τηλεοπτικά spots, καταχωρήσεις, digital και offline επικοινωνία, η YOUTH LAB. επικοινωνεί την πίστη της στο όνειρο και την επιστήμη. Τόσο στα τηλεοπτικά όσο και στις νέες limited edition συσκευασίες της Σειράς Ενεργοποίησης Νεότητας που δημιουργήθηκαν, αναδεικνύουμε τη δράση των προϊόντων σε όρους φαντασίας:

“Σαν να πήγε το δέρμα σου γυμναστήριο” με το Restoring Serum και “Σαν να βούτηξε το δέρμα σου στα σύννεφα” με την Wrinkles Erasure Cream.

Η YOUTH LAB. σε συνεργασία με αναγνωρισμένους Έλληνες επιστήμονες ανακάλυψε πως το «κλειδί» της νεότητας βρίσκεται σε έναν μηχανισμό. Και δεν είναι άλλος από τον μεταβολισμό της επιδερμίδας, που εξασφαλίζει τη διατήρηση της νεανικότητας του δέρματος σε βάθος χρόνου.

Το μόνο που χρειαζόταν ήταν να ξυπνήσουμε τον μεταβολισμό της επιδερμίδας εντοπίζοντας αυτά ακριβώς τα δραστικά συστατικά και τον κατάλληλο τρόπο διείσδυσής τους στο δέρμα. Γιατί στη YOUTH LAB. πιστεύουμε στην επανάσταση που μπορεί να φέρει η επιστήμη στη νεότητα και δε βάζουμε φρένο στα όνειρα!

Μέρος της καμπάνιας είναι ένα εκτεταμένο πλάνο συνεργασίας με influencers για την προώθηση των προϊόντων. Με μια σειρά ερωτήσεων, οι influencers κλήθηκαν να απαντήσουν ποια είναι η δικιά τους φαντασίωση – επιθυμία σε σχέση με το δέρμα τους και η YOUTH LAB. ανταποκρίνεται στη φαντασίωσή τους αποστέλλοντας customised kits. Η ενέργεια θα ολοκληρωθεί με videos και posts τα οποία θα παρουσιάζουν οι ίδιες τα προϊόντα, αλλά και τη χρήση τους.

Η καμπάνια πλαισιώνεται ακόμα από social επικοινωνία, έντυπες καταχωρήσεις και αφίσες σε φαρμακεία, ενώ οι επόμενες ενέργειες έχουν ήδη μπει σε δημιουργική τροχιά.

Η σειρά προϊόντων της YOUTH LAB. διατίθεται σε φυσικά και online φαρμακεία, στα Carelab by Attica και στο youthlab.com

Για την προώθηση της καμπάνιας η YOUTH LAB. συνεργάζεται με την εταιρεία Admine.

Η φαντασία συναντά την επιστήμη και φέρνει την επανάσταση στη νεότητα

ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ YOUTH LAB.

  • H ΥOUTH LAB. είναι μία ολοκληρωμένη σειρά δερμοκαλλυντικών που σχεδιάζεται από Έλληνες επιστήμονες και παράγεται στην Ελλάδα. Με καινοτόμες φόρμουλες από φυσικά, φυτικά και βιο-τεχνολογικά συστατικά ξυπνούν τον μεταβολισμό της επιδερμίδας με τη δύναμη της επιστήμης, κάνοντας πραγματικότητα τα όνειρά μας για υγιή και πιο νεανική όψη.

Δερματολογικά ελεγμένα, με κλινικά αποδεδειγμένη αποτελεσματικότητα, vegan, δίχως ύποπτα συστατικά όπως sles, sls, παράγωγα πετρελαίου, φθαλικές ενώσεις, parabens, ζωϊκά παράγωγα και γλουτένη.

  • Τα προϊόντα YOUTH LAB. έχουν ήδη αποσπάσει σημαντικές διακρίσεις: για τη σχεδιαστική τους αρτιότητα, το βραβείο «Red Dot Award Communication Design 2013» και το ελληνικό βραβείο «Ermis Silver Award 2013». Ως η καλύτερη πρωτοεμφανιζόμενη ελληνική εταιρεία, στα «Vita Awards 2013» του περιοδικού Vita. Ως προϊόν της χρονιάς, η πολυδραστική κρέμα CC Complete Cream SPF30, στην κατηγορία CC Creams, στα «Vita Awards 2014» του περιοδικού Vita (Mάρτιος 2015).

Επίσης, έχει διακριθεί με το Εξαγωγικό βραβείο «Greek Exports Awards 2015» στην κατηγορία «Top Export Packaging» που διοργάνωσε η Ένωση Διπλωματικών Υπαλλήλων Οικονομικών & Εμπορικών Υποθέσεων του Υπουργείου Εξωτερικών, σε συνεργασία με το περιοδικό ΧΡΗΜΑ, αναγνωρίζοντας ότι τα προϊόντα YOUTH LAB. πληρούν όλα τα  προαπαιτούμενα για αποτελεσματική διείσδυση στις διεθνείς αγορές, καθώς ενσωματώνουν υψηλή αισθητική και μοναδική φιλοσοφία δράσης.

Το 2017, το brand έλαβε το Χρυσό Βραβείο στα «Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς» στην κατηγορία «Νέα προϊόντα Φαρμακείου-Καινοτομία, τρόπος χορήγησης, σχεδιασμός ή μορφή» από το Φαρμακευτικό Σύλλογο Αττικής στην HELLAS PHARM 2017.

Οι πιο πρόσφατες διακρίσεις αφορούν τα προϊόντα: Lip Balm που έλαβε το Bronze Award στην κατηγορία «Πιο Καινοτόμο Νέο Προϊόν Φαρμακείου 2018» από το περιοδικό «Φαρμακευτικός Κόσμος» σε συνεργασία με τη Boussias Communications. Στη συνέχεια για το CHECK-MATTE όπου έλαβε το Silver Award στην κατηγορία «Νέα προϊόντα Φαρμακείου-Καινοτομία, τρόπος χορήγησης, σχεδιασμός ή μορφή» στα “Αριστεία Φαρμακευτικής Αγοράς 2019” που διοργάνωσε ο Φαρμακευτικός Σύλλογος Αττικής. Τέλος, η κρέμα ματιών CC Complete Cream for Eyes αναδείχθηκε «Προϊόν της Χρονιάς στην κατηγορία Κρέμες Ματιών Φαρμακείου 2019» από το περιοδικό Madame Figaro Kύπρου.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Δείτε περισσότερα για χρήσιμες συμβουλές για τη γυναίκα.

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

Ιωάννης Διβράμης

Είμαι ο Γιάννης ο Διβράμης. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο, έχω MBA και από το 2000 ασχολούμαι επαγγελματικά με το ίντερνετ, το μάρκετινγκ, την ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ το SEO και τα social media.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Next Post

Τεράστιες οι ζημιές στα έσοδα του παγκόσμιου τουρισμού από τον κοροναϊό

Πε Φεβ 27 , 2020
<div class="at-above-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/i-fantasia-synanta-tin-epistimi-ke-ferni-tin-epanastasi-sti-neotita/"></div>Σύμφωνα με ειδικούς, το κόστος θα φτάσει τα 22 δισ. δολάρια Η επιδημία του νέου κοροναϊού θα ροκανίσει παγκοσμίως τα εισοδήματα από τον τουρισμό κατά τουλάχιστον 22 δισεκ. δολάρια, ποσό που αντιστοιχεί κατά βάση στη μείωση της δαπάνης από τους κινέζους παραθεριστές, τόνισε σήμερα η πρόεδρος του Παγκοσμίου Συμβουλίου Ταξιδίων […]<!-- AddThis Advanced Settings above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings below via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Advanced Settings generic via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons above via filter on wp_trim_excerpt --><!-- AddThis Share Buttons below via filter on wp_trim_excerpt --><div class="at-below-post addthis_tool" data-url="https://gossiptime.gr/i-fantasia-synanta-tin-epistimi-ke-ferni-tin-epanastasi-sti-neotita/"></div><!-- AddThis Share Buttons generic via filter on wp_trim_excerpt -->
Τεράστιες οι ζημιές στα έσοδα του παγκόσμιου τουρισμού από τον κοροναϊό