Η έξυπνη καμπίνα επιβατών που θυμάται τι παρήγγειλε ο κάθε επιβάτης

Το πρότζεκτ βρίσκεται μέχρι στιγμής υπό δοκιμή

Στο μέλλον, η καμπίνα του αεροπλάνου θα γνωρίζει πολλά για εσάς.

Η Airbus παρουσίασε τη νέα «Connected Cabin» στη Βοστόνη, στο συνέδριο της APEX EXPO. Χάρη στην προηγμένη τεχνολογία, η καμπίνα μπορεί και θυμάται τις αγαπημένες σας παραγγελίες για το γεύμα σας, να παρακολουθεί πόσο χρόνο ξοδεύετε στο κάθισμά σας και να βοηθήσει το πλήρωμα να παρακολουθεί τι συμβαίνει πίσω στο χώρο προετοιμασίας των γευμάτων.

«Συνδέουμε όλα τα στοιχεία της καμπίνας ηλεκτρονικά, συλλέγουμε όλα τα δεδομένα και παρέχουμε στην αεροπορική εταιρεία αναλύσεις δεδομένων για τη μείωση του κόστους», ανέφερε ο Ingo Wuggetzer, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Airbus. Η έξυπνη καμπίνα θα ειδοποιήσει το πλήρωμα για το ποια καθίσματα είναι ξαπλωμένα πίσω, μεταξύ άλλων.

Η έξυπνη καμπίνα επιβατών που θυμάται τι παρήγγειλε ο κάθε επιβάτης

Η τεχνολογία παρακολουθεί επίσης και τις παραγγελίες των επιβατών. Εάν ένας επιβάτης δηλαδή ζητήσει κάποιο σνακ σε κάθε πτήση της ίδιας εταιρείας, το πλήρωμα καμπίνας έχει τη δυνατότητα να βλέπει τις προτιμήσεις του.

Οι πληροφορίες από την συνδεδεμένη καμπίνα θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν καθώς τα αεροσκάφη υφίστανται συντήρηση. Το πρότζεκτ βρίσκεται μέχρι στιγμής υπό δοκιμή, οπότε μη το περιμένετε στην επόμενή σας πτήση.

Δείτε περισσότερα για ταξίδια και διακοπές.

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *