apoktiste-epipedi-koilia-mechri-kalokairi-3

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά μέχρι το καλοκαίρι

apoktiste-epipedi-koilia-mechri-kalokairi-3

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά μέχρι το καλοκαίρι

Το καλοκαίρι έχει ανοίξει ήδη τα πανιά του και σε λίγους μήνες θα βρίσκεται εδώ. Και τι σημαίνει καλοκαίρι; Μπικίνι, σέξι ολόσωμα μαγιό, διαφάνειες και crop τοπ. Κι εσείς δεν έχετε από το να κάνετε κάτι γι αυτό γρήγορα και άμεσα!

Σωστή διατροφή και γυμναστική είναι ότι ακριβώς χρειάζεστε για να πετύχετε το στόχο σας.

Αν βάλετε πρόγραμμα και συγκρατήσετε τον εαυτό σας μακριά από τις αμαρτίες τότε να είστε σίγουρες, πως οι ματιές στη παραλία θα είναι αρκετές.

Ακόμη και οι κολλητές σας θα απορήσουν για το πώς τα καταφέρατε και εννοείται ότι το αγόρι στην απέναντι ξαπλώστρα δε θα μείνει ασυγκίνητο από την παρουσία σας.

Δείτε 4 είδη ασκήσεων που πρέπει να κάνετε καθημερινά εκτός και εντός του γυμναστηρίου:

Άσκηση 1: 

Ξαπλώστε ανάσκελα στο πάτωμα και τοποθετήστε ένα μικρό μαξιλαράκι στο σημείο της μέσης σας. Ύστερα, σηκώστε τα πόδια σας ψηλά, ώστε να σχηματίζουν γωνία 50-60 μοιρών με το έδαφος. Από τη θέση αυτή, κατεβάστε τα πόδια σας προς το έδαφος χωρίς να ακουμπήσετε και επιστρέψτε στην αρχική σας θέση ξανά. Κάνετε 15 επαναλήψεις!

Άσκηση 2:

Ξαπλώστε μπρούμυτα και στηριχτείτε στους αγκώνες σας. Έπειτα, τεντώστε το σώμα σας σχηματίζοντας μία νοητή ευθεία γραμμή και ακουμπήστε τα πόδια σας στις μύτες. Σφίξτε καλά την κοιλιά σας και μείνετε στη στάση της σανίδας για 60 δευτερόλεπτα.

Αν θέλετε να δυσκολέψετε την άσκηση, ανασηκώστε ελάχιστα το ένα σας πόδι ψηλά. Κάνετε 3-4 επαναλήψεις.

Άσκηση 3:

Καθίστε στην άκρη μίας καρέκλας και γείρετε το σώμα σας προς τα πίσω.Αμέσως μετά κρατήστε τη βάση της καρέκλας και ανασηκώστε τα πόδια σας. Από τη θέση αυτή, φανταστείτε πως είστε πάνω σε ένα ποδήλατο και ξεκινήστε να κάνετε πετάλι. Κάνετε όσες επαναλήψεις μπορείτε.

Άσκηση 4: 

Ξαπλώστε ανάσκελα στο έδαφος με τα πόδια λυγισμένα. Ενώ έχετε στα χέρια σας μία μικρή μπάλα ανασηκώνεστε ελαφρά και χτυπάτε διαδοχικά την μπάλα στο έδαφος μία προς τα αριστερά και μία προς τα δεξιά.

Μόλις ολοκληρώσετε και τα δύο χτυπήματα, επιστρέφετε στην αρχική σας θέση. Όσο πιο βαριά είναι η μπάλα, τόσο πιο πολύ θα γυμναστούν οι κοιλιακοί σας.

Διαβάστε περισσότερα για τις πλαστικές εγχειρίσεις:

  • Full Abdominoplasty vs Mini Abdominoplasty
  • Am I a candidate for a Liposuction?
  • Day of surgery small tips

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *