cashunite.grs .nbst .grmelatonin for k 3576b35573c4fae30c87957aa9e9c620cd527706

Πώς θα «θωρακίσετε» τον οργανισμό του παιδιού από τις ιώσεις

s.nbst .grmelatonin for kids 02527f1688c7f4e14decb92b39993b1901530891

Από εδώ και στο εξής διανύουμε την περίοδο κατά την οποία το παιδί ενδέχεται να αρρωστήσει. Υπάρχουν κάποια πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να «θωρακίσετε» τον οργανισμό του και να προστατευθεί από ιώσεις:

Ο πρώτος τρόπος ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος του παιδιού είναι μέσω επαρκούς και ποιοτικού ύπνου. Ένα παιδί που κοιμάται καλά και πολλές ώρες, είναι πιο δύσκολο να αρρωστήσει, συγκριτικά με ένα άλλο που δεν ξεκουράζεται επαρκώς.

Αν το παιδί έχει ισορροπημένο διατροφολόγιο, προσλαμβάνει δηλαδή ο οργανισμός του όλα εκείνα τα θρεπτικά συστατικά που έχει ανάγκη, είναι λιγότερο ευάλωτο σε ιώσεις. Στην αντίθετη περίπτωση, αν καταναλώνει συστηματικά ανθυγιεινές τροφές, αυξάνονται και οι πιθανότητες να αρρωσταίνει εύκολα.

Επίσης, το συχνό πλύσιμο των χεριών λειτουργεί υποβοηθητικά στη «μάχη» ενάντια στα μικρόβια. Μάθετε στο παιδί να το κάνει στο σχολείο, πριν και μετά το φαγητό, όταν πάει τουαλέτα ή έρχεται σε επαφή με άλλους ανθρώπους σε κλειστό χώρο.

Αποφύγετε να πηγαίνετε με το παιδί σε πολυσύχναστους, κλειστούς χώρους σε περιόδους όπου παρατηρείται έξαρση γρίπης. Τουλάχιστον ακόμα που ο καιρός είναι καλός, είναι εφικτό να το κάνετε.

Πείτε στο παιδί να μην επιτρέπει σε άλλο παιδάκι να πίνει με το στόμα από το ποτήρι του και γενικά ενημερώστε το ποια αντικείμενα μπορεί να μοιράζεται μαζί τους με βάση τις πιθανότητες μετάδοσης μικροβίων.

Περισσότερα θέματα για γονείς και παιδιά στο mother.gr

Δείτε περισσότερα για χρήσιμες συμβουλές για τη γυναίκα.

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *