Πώς να μειώσετε το αλάτι που τρώτε στα φαγητά

Πώς να μειώσετε το αλάτι που τρώτε στα φαγητά

Πώς να μειώσετε το αλάτι που τρώτε στα φαγητά

Το αλάτι είναι ένα αγαθό το οποίο μπορεί να βοηθήσει στη συντήρηση των τροφίμων και να ενισχύσει τη γεύση του αλλά η υπερβολική κατανάλωση αλατιού εμπεριέχει κινδύνους για την υγεία.

Η αυξημένη πρόσληψη αλατιού συμβάλλει στην ανάπτυξη υπέρτασης σε άτομα με σχετική προδιάθεση. Άτομα με αυξημένη αρτηριακή πίεση έχουν μεγαλύτερο κίνδυνο να αναπτύξουν στεφανιαία νόσο, και κυρίως εγκεφαλικό επεισόδιο, σε σύγκριση με αυτούς που έχουν φυσιολογική πίεση.

Μπορείτε, βέβαια, να ελέγξετε με κάποιους τρόπους πόσο αλάτι προσλαμβάνετε και να το περιορίσετε. Δείτε μερικές συμβουλές…

– Μάθετε να χρησιμοποιείτε μπαχαρικά και αρωματικά βότανα (π.χ. άνηθο, ρίγανη, δεντρολίβανο) για να ενισχύσετε τη γεύση των τροφών.

Διαβάστε τη συνέχεια στο baby.gr

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

Δείτε περισσότερα για την υγεία και τη διατροφή.

Δείτε περισσότερα και για άλλα θέματα που σας αφορούν:

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *